søndag den 12. oktober 2008

Wu-fisk

Så er ideen søsat og alle sejl er sat til. Dette bliver den bedste maritime blog nogensinde.

Ideen er som følger:
Den 1. november 2008 køber 8-9 drenge hver deres guldfisk (jeg tror den rette term er en slørhale) og de opkalder hver fisk efter et medlem fra Wu-Tang Clan. Den niende er hvis man lyster at have ODB, hvilket vil sige man er tvunget til at lade sin fisk dø først. Det er et sats!

Kudos til Lasse Laks for den fortrinlige idé, der nok skal skabe glæde og lystige tider hos de udvalgte.
P.t. ser ejer + fisk således ud:

Lasse Laks: Ghostface

Niels Ung: GZA tha Genius

Mads PlovPlov: U-God

Kasper Fra Zæz: RZA

Marco Van Basten: Inspectah Deck

Turbo Hverdag: Masta Killa

Den opmærksomme læser vil bemærke at der stadig mangler 3 fisk:
ODB,
Raekwon
og Method Man.
Du kan blive den heldige ejer af een af disse fisk! Ikke alle pladser er taget, så din mulighed, kære læser, for at blive en del af denne lukkede skare, er stadig eksisterende. Der vil blive rift om dem når først det brede publikum får øjnene op for den smukke hyldest, så skynd dig!

Ellers kan du jo altid bare købe Redman...

4 kommentarer:

Niels Ung sagde ...

Fremragende! Intet mindre. Det er helt utroligt at Method Man ikke er taget endnu, folk må hellere skynde sig!

PS. Vi bliver virkelig de sejeste drenge i byen når vi har fuldt crew og fx sidder på BK og flasher wu-fisk.

Video2000 sagde ...

KILLER BEES ON A SWARM!!
kvaje-kaj tager Raekwon.

He cookin' up some marvelous shit!!

Anonym sagde ...

hva vil i gør! husselhussel

ghettobjarke tager Method Man

Niels Ung sagde ...

Nice det er så lige min lillebror og en af hans venner (sorry for blowing your covers guys) der gemmer sig bag hhv video2000/kvaje-kaj og ghettobjarke...

I øvrigt og MULTO IMPORTANTE (meget importeret):
Min bror er tidligere dyrehandler og han ved sådan 10000000 ting om fisk og jeg har snakket med ham om hvordan det kan fungere og sådan og jeg tager i en dyrehandel med ham og shopper min fisk og får tips og trixxx og alt muligt og sådan men basically en helt grundlæggende ting som han snakkede om og som er pænt VÆSENTLIGT er at guldfisk er relativt iltkrævende og kan godt lide lidt plads og er ikke så pæne (+ lidt mere) men anyhoo: han foreslår (og jeg for one adlyder) at vi investerer i (sejt navn coming up:) KAMPFISK! De er mere BAD, de er bedre til at ÅNDE, de er flottere + de koster ikke mad dollAz!

YEAH ALL SYSTEMS ARE GO GO !

ps jeg vil gerne snart være admin på det her lækre sites :)